...
  • przygotowanie konkursu fotograficznego
Powrót

konkurs fotograficzny

Działania promujące produkty i wizerunek firmy GAL Sp.j., obejmują organizację i prowadzenie całorocznego konkursu fotograficznego dla fanów. W zależności od koniunktury, przez 3 lata i 3 edycje, prowadzony był na profilu facebookowym Ufamy naturze poprzez dedykowaną aplikację, aby w 2015 roku osadzić go na landing page. Konkurs podzielony został tematycznie na kilka etapów, w każdym z nich, użytkownicy przesyłają zdjęcia związane z naturą (w myśl wizji firmy GAL Sp.j.). Finałowe zdjęcia umieszczane są w limitowanym Kalendarzu GAL Sp.j., który rozsyłany jest do blogosfery i fanów. Nagrodami są także zestawy produktów GAL Sp.j. oraz kosze piknikowe i gry dla całej rodziny.

Szczegóły projektu

  • Klient: GAL Sp.j.
  • Udostępnij