WYZWANIE

Sopockie WOPR to zespół wielkich, odważnych, potrzebnych, rozsądnych… Z pochwałami popłynąć można na naprawdę szerokie wody, bo dostatecznie mocne argumenty racjonalne wspierają wiarygodność tych emocjonalnych, a to naprawdę silna załoga. W czasach kryzysu zaufania do marek, warto przypomnieć jak istotne jest budowanie zaufania. Marketerzy to niekoniecznie piraci pragnący złupić portfel klientów. Sopockie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe niezawodnie odpowiada za bezpieczeństwo na jednym z największych morskich kąpielisk w Polsce już od ponad piętnastu lat. Agencja grey tree zdobyła zaufanie ratowników na fali współpracy przy udanym projekcie i pokazała, że może być stabilną, marketingową przystanią, dlatego miała przyjemność pro publico bono zaprojektować identyfikację wizualną z okazji piętnastolecia ich działalności.

O PROJEKCIE

Sopockie WOPR zawsze gotowe nieść pomoc wszystkim w potrzebie tym razem zwróciło się do nas. Kiedy tylko dostrzegliśmy problem na horyzoncie, od razu rzuciliśmy się do pracy! Naszym zadaniem było przygotowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej z okazji piętnastolecia WOPR w Sopocie. Ponieważ agencja grey tree posiada spore doświadczenie w tym obszarze, cała akcja przebiegła szybko, sprawnie i skutecznie.

Wzmocniliśmy nasza przyjaźń, która trwała już od pewnego czasu i pomogliśmy ratownikom umacniać ich własną markę. Teraz jako najprawdopodobniej jedyna agencja w Polsce możemy się pochwalić statuetką przyjaciela Sopockiego WOPR-u!

INNE AKTUALNOŚCI

KONTAKT

WYŚLIJ NAM ZAPYTANIE

    DANE AGENCJI

    grey tree sp. z o.o.

    ul. 1-go Maja 41B lok. 43

    96-300 Żyrardów

    Tel.: +48 668 595 856

    PL