WYZWANIE
Born to be wild! Tego nie trzeba tłumaczyć żadnemu motocykliście. W 1901 roku w Ameryce startuje produkcja motocykli marki Indian, a w 1906 powstaje pierwsza maszyna z silnikiem dwucylindrowym w układzie V. Co jeszcze? Kiedy zobaczysz ten sprzęt na drodze, odkryjesz kolejnych pięćdziesiąt lat historii motoryzacji. Kiedy usłyszysz dźwięk silnika, poczujesz, że to jest to, co najlepiej do Ciebie przemawia. A kiedy zdecydujesz się na jazdę próbną – choćby najnowszym Indian Roadmaster – zrozumiesz, że historii i języków obcych najlepiej uczyć się w praktyce.

O PROJEKCIE
Przygotowując komunikację tej marki z pasją wskoczyliśmy na wyższe obroty. Naszym zadaniem było odpalenie strony www, przygotowanie ciekawych treści i wystartowanie z komunikacją w social mediach. Zaoferowaliśmy również nasze wsparcie graficzne, tak aby Royal Blue czy słynna, głęboka czerwień Vermillion – charakterystyczna dla tych wspaniałych motocykli – mogły dobrze się zaprezentować w najwspanialszym świetle.

Dzika przyjemność pracy sprawiła, że na końcu finiszu pozostało nam tylko wyruszyć w dalszą podróż w poszukiwaniu kolejnych fascynujących briefów!