WYZWANIE

Firma Omnires oferuje najwyższej klasy artykuły wyposażenia łazienek. Kolekcje odzwierciedlają najnowsze trendy obowiązujące w światowym wzornictwie, wyróżniają się nowoczesnym i niepowtarzalnym stylem. Firma powierzyła nam zadanie odświeżenia wizerunku Omnires aby wzmocnić świadomość marki wśród klientów grupy premium.
W zakresie współpracy zadaniem postawionym przed członkami Agencji grey tree było przeprowadzenie analizy marki klienta, a następnie na podstawie uzyskanych wyników zaprojektowanie i wdrożenie corporate identity, zaprojektowanie i egzekucja działań reklamowych on – line.
ROZWIĄZANIE
Analiza dotychczasowego wizerunku Omnires i sposobu jej komunikacji zaowocowała propozycją zaprojektowania nowej linii kreatywnej firmy, opracowaniem key visuali, corporate identity, materiałów reklamowych a także przygotowaniem i wdrożeniem nowej dynamicznej strategii komunikacji on-line. Jednym z istotnych elementów projektu było zapewnienie firmie Omnires pełnej obsługi w zakresie fotografii reklamowej, która jest istotnym elementem komunikacji produktów wyposażania łazienek.

WORK IN PROGRESS
Kluczem do sukcesu większości projektów realizowanych w Agencji grey tree jest dobrze przeprowadzona analiza i obserwacja użytkowników na rynku konsumenckim. Szeroko zakrojone działania obserwacyjne i analiza zachowania on – line umożliwiły nam zbudowanie dokładnego profilu konsumenta, a stąd już krok dzieliła nas od opracowania skutecznej komunikacji. Wiedząc kim jest nasza Kowalska i Kowalski, przystąpiliśmy do zaprojektowania wizerunku graficznego firmy Omnires. Pierwszym etapem prac był model (Kapferer Model Brand Identity Prism) i określenie osobowości marki firmy Omnires. Następnie poddaliśmy odświeżeniu identyfikację firmy wraz opracowaniem na nowo key visual, brand book i pozostałych materiałów reklamowych. Ważnym elementem strategii komunikacji firmy Omnires jest używanie autentycznych zdjęć produktów i aranżacji w miejsce grafik stockowych. Zrealizowaliśmy to zadanie poprzez zapewnienie klientowi pełnej obsługi w zakresie fotografii reklamowej i produktowej. Efekty prac zespołu foto znalazły się następnie w materiałach reklamowych używanych w komunikacji on jak i off line.


REZULTATY
Przeprowadzone analizy i wykonane działania zaowocowały stworzeniem nowego spójnego wizerunku firmy Omnires. Klient otrzymał od Agencji grey tree dokument badania osobowości marki i archetypów marki. Został zdefiniowany i zaprojektowany nowy spójny z oczekiwaniami grup docelowych key visual w tym coroporate identity. Całość prac kreatywnych została uzupełniona o setki zdjęć produktowych i reklamowych wykonanych podczas owocnej współpracy pomiędzy naszymi firmami.

