WYZWANIE

Firma Omnires oferuje najwyższej klasy artykuły wyposażenia łazienek. Kolekcje odzwierciedlają najnowsze trendy obowiązujące w światowym wzornictwie, wyróżniają się nowoczesnym i niepowtarzalnym stylem. Firma powierzyła nam zadanie odświeżenia wizerunku Omnires aby wzmocnić świadomość marki wśród klientów grupy premium.

W zakresie współpracy zadaniem postawionym przed członkami Agencji grey tree było przeprowadzenie analizy marki klienta, a następnie na podstawie uzyskanych wyników zaprojektowanie i wdrożenie corporate identity, zaprojektowanie i egzekucja działań reklamowych on – line.

ROZWIĄZANIE

Analiza dotychczasowego wizerunku Omnires i sposobu jej komunikacji zaowocowała propozycją zaprojektowania nowej linii kreatywnej firmy, opracowaniem key visuali, corporate identity, materiałów reklamowych a także przygotowaniem i wdrożeniem nowej dynamicznej strategii komunikacji on-line. Jednym z istotnych elementów projektu było zapewnienie firmie Omnires pełnej obsługi w zakresie fotografii reklamowej, która jest istotnym elementem komunikacji produktów wyposażania łazienek.

WORK IN PROGRESS

Kluczem do sukcesu większości projektów realizowanych w Agencji grey tree jest dobrze przeprowadzona analiza i obserwacja użytkowników na rynku konsumenckim.  Szeroko zakrojone działania obserwacyjne i analiza zachowania on – line umożliwiły nam zbudowanie dokładnego profilu konsumenta, a stąd już krok dzieliła nas od opracowania skutecznej komunikacji. Wiedząc kim jest nasza KowalskaKowalski, przystąpiliśmy do zaprojektowania wizerunku graficznego firmy Omnires. Pierwszym etapem prac był model (Kapferer Model Brand Identity Prism) i określenie osobowości marki firmy Omnires. Następnie poddaliśmy odświeżeniu identyfikację firmy wraz opracowaniem na nowo key visual, brand book i pozostałych materiałów reklamowych. Ważnym elementem strategii komunikacji firmy Omnires jest używanie autentycznych zdjęć produktów i aranżacji w miejsce grafik stockowych. Zrealizowaliśmy to zadanie poprzez zapewnienie klientowi pełnej obsługi w zakresie fotografii reklamowej i produktowej. Efekty prac zespołu foto znalazły się następnie w materiałach reklamowych używanych w komunikacji on jak i off line.

REZULTATY

Przeprowadzone analizy i wykonane działania zaowocowały stworzeniem nowego spójnego wizerunku firmy Omnires. Klient otrzymał od Agencji grey tree dokument badania osobowości marki i archetypów marki. Został zdefiniowany i zaprojektowany nowy spójny z oczekiwaniami grup docelowych key visual w tym coroporate identity. Całość prac kreatywnych została uzupełniona o setki zdjęć produktowych i reklamowych wykonanych podczas owocnej współpracy pomiędzy naszymi firmami.

KONTAKT

WYŚLIJ NAM ZAPYTANIE

    DANE AGENCJI

    grey tree sp. z o.o.

    ul. 1-go Maja 41B lok. 30

    96-300 Żyrardów

    PL