WYZWANIE

International Scientific Information Inc. to znane na całym świecie wydawnictwo czasopism naukowych do których między innymi należą Medical Science Monitor, Medical Science Monitor Basic Reserch i American Journal of Case Reports.
W ramach współpracy Agencja grey tree podjęła się zaprojektowania kompletu materiałów identyfikacyjnych zarówno do użytku w formie akcydensów jak i do wykorzystania on-line.
ROZWIĄZANIE
Zanim przystąpiliśmy do jakichkolwiek prac kreatywnych przeprowadziliśmy analizę środowiska w jakim działa nasz klient. Pierwszym krokiem było zagłębienie się w dostępne, międzynarodowe czasopisma medyczne dedykowane dla lekarzy specjalistów i naukowców z dziedzin medycyny i biochemii. W trakcie prowadzenia badania okazało się że, środowisko medyczne i naukowe ma swoje „specyficzne” można by rzec upodobania zarówno pod względem kreatywnym jak i UX. Wiedzieliśmy, że czeka nas nie lada wyzwanie ale są one po to bym im sprostać.

WORK IN PROGRESS
Jako pierwszy etap prac przyjęliśmy opracowanie modelu Kapferera (Kapferer Model Brand Identity Prism) i określenie osobowości marki firmy klienta. Posiadając solidną podstawę przystąpiliśmy do prac nad key visual’em i pozostałymi elementami identyfikacji firmy ISI, Inc. Efekt naszych prac spotkał się z akceptacją ze strony klienta, tym samy otworzono nam drogę do zaprojektowania wnętrza wydawanych przez ISI, Inc. czasopism naukowych. Tak jak w przypadku identyfikacji firmy tak i czasopisma zostały poddane badaniu pod kątem kreacji ale przede wszystkim UX.

REZULTATY
Przeprowadzone analizy i wykonane działania zaowocowały stworzeniem nowego spójnego wizerunku firmy ISI, Inc. Klient otrzymał od Agencji grey tree dokument badania osobowości marki i archetypów marki. Został zdefiniowany i zaprojektowany nowy spójny zgodny z oczekiwaniami grup docelowych key visual w tym coroporate identity. Całość prac kreatywnych została uzupełniona o dziesiątki godzin rozmów i litry kawy wypite przez obie strony, owocem tego jest współpraca która z pojedynczego zlecenia przeszła na stałą obsługę.
