BRANDING
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
Identyfikacja wizualna to podstawa. Niestety podstawa powszechnie zaniedbywana. To element, który może wyróżnić Cię na tle konkurencji. Corporate identity sprawi, że będziesz postrzegany jako profesjonalista.
WIZERUNEK FIRMY MUSI BYĆ SPÓJNY
Spójność to słowo klucz. Najlepsze produkty i usługi mają twarz, wydają się znajome, bliskie, prawie jak ludzie. Wiemy jak tworzyć takie marki.
EMOCJE TO BUDULEC WIZERUNKU FIRMY
Jak Cię widzą, tak Cię piszą (i tak często kupują!).
Oprócz racjonalnych argumentów nasze decyzje w dużej mierze kształtują emocje. Wiemy jak na nie oddziaływać z korzyścią dla Ciebie.
STRATEGIA
Kompleksowa obsługa kampanii w sieci.
Duży nacisk na działania niestandardowe – social media, CSR, konkursy, akcje partnerskie (GOPR, WOPR, OSP)
Strategia firmy ułatwia wiele procesów zarządczych. Pomaga w podejmowaniu kluczowych decyzji oraz rozstrzyganiu niektórych sporów wewnątrz i na zewnątrz firmy. Pozwala też zaoszczędzić czas. Wskazuje w jaki sposób mierzyć efektywność podejmowanych działań. Jednak nie każda strategia to potrafi.
Każdy w biznesie ma jakąś strategię firmy, ale nie każdy jest tego świadom. Podstawowe elementy strategii to cel oraz działania prowadzące do jego osiągnięcia. Czasami ten cel jest mało konkretny albo trudny do zmierzenia, a droga osiągnięcia celu zawiera się w słowach „jakoś to będzie” albo „za wszelką cenę”. Często dyrektorzy i kierownicy stosują, nie zawsze świadomie, własne i odmienne strategie marketingowe, co prowadzi do konfliktów i marnotrawienia zasobów. W pracy z naszymi klientami przekuwamy takie mało efektywne koncepcje w szczegółowe, świadome plany.
PHARMA
MARKETING
Pharma marketing to nasza specjalność. e-marketing, reklama OTC, reklama w serwisach specjalistycznych, komunikacja leków Rx, kreacja, WOMM, SEO i SEM.
Pharma marketing – nasza geneza Pharma marketing uchodzi za najtrudniejszą z branż. Wymaga specjalistycznej wiedzy i specyficznego podejścia. Wynika to między innymi z ograniczeń prawnych nałożonych na branżę farmaceutyczną oraz z trudnych, wąskich i specyficznych grup docelowych. To właśnie na tym polu budowaliśmy swoją dzisiejszą pozycję.
DIGITAL
Responsywne strony internetowe gwarantują, że zostawisz dobre wrażenie, bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta odbiorca. Pierwsze wrażenie na kliencie często musi zrobić właśnie twoja strona WWW. Nie pozwól, żeby go zawiodła.
Czy jest co najmniej tak samo dobra jak twoje produkty i usługi? Możemy zadbać, by tak właśnie było.
Wbrew pozorom pracę nad tym, żeby zaistnieć w świecie aplikacji, trzeba zacząć od kawałka papieru, a nie od klawiatury komputera. Projektowanie aplikacji mobilnych zaczyna się od zadawania pytań w poszukiwaniu potrzeb, które aplikacja może zaspokoić. Przydatnym dokumentem w tym procesie jest także strategia marketingowa, która wskazuje główne obszary, którymi powinniśmy się zainteresować. Omówienie i spisanie wiedzy na temat grupy docelowej ukierunkowuje dalsze etapy poszukiwań.
Aplikacje na smartfony to specyficzne produkty. Zadbamy o synergię, dzięki której promocja aplikacji mobilnej wpłynie na pozytywny wizerunek całej marki.
FOTOGRAFIA
Rynek e-commerce dynamicznie rośnie, a razem z nim rośnie znaczenie fotografii reklamowej. Wszędzie tam, gdzie klient nie styka się z produktem bezpośrednio, obraz zastępuje ten kontakt. Ma to też szczególne znaczenie w promocji usług. Nie wiesz jak zobrazować produkt albo usługę?.
Nasz warsztat, Twój sukces.
Dysponujemy w pełni wyposażonym zapleczem, które pozwala nam oferować pełne spektrum fotografii reklamowej. Służymy nie tylko warsztatem technicznym, ale także kreatywnym. Wysokiej jakości sprzęt pozwala nam na realistyczne odwzorowanie kolorów i detali, a dzięki zmysłowi artystycznemu wydobywamy piękno ukryte w przedmiotach codziennego użytku.
KONTAKT
WYŚLIJ NAM ZAPYTANIE
DANE AGENCJI
grey tree sp. z o.o.
ul. 1-go Maja 41B lok. 30
96-300 Żyrardów
SOCIAL
MEDIA
Dla najmłodszego pokolenia social media stanowią pierwszy kanał komunikacji ze światem. Według międzynarodowego raportu „We are social” 13 milionów Polaków posiadających aktywne konta w mediach społecznościowych poświęca im średnio 2 godziny dziennie. Niektórym osobom social media wręcz zastępują telewizję, radio i prasę.
Komunikacja to swego rodzaju sztuka uwodzenia klientów. Dobry sprzedawca wie, że klientowy trzeba pozwolić mówić, zastanawiać się, zadawać pytania, a nawet krytykować. To sprawia, że rośnie w nim zaangażowanie. Wtedy ma poczucie, że jest ważny i doceniany.
Powierzając nam prowadzenie fanpage’a zyskasz zaufanie i zbudujesz relacje niemożliwe do osiągnięcia za pomocą tradycyjnych metod marketingowych.
REALIZACJE