Najpierw wyjaśnienie kim jest International Scientific Information Inc.? Otóż jest to cenione wydawnictwo czasopism naukowych. Należy do zacnego grona periodyków jak Medical Science Monitor, Medical Science Monitor Basic Reserch i American Journal of Case Reports.
Co mieliśmy zrobić? Projekt kompletu materiałów identyfikacyjnych w formie drukowanej i on-line.

Rozwiązanie

Zanim cokolwiek zaczęliśmy robić, obowiązkowo opróżniliśmy dzbanek kawy, oraz inne napoje dające “kopa” 😉 A tak na serio to zaczęliśmy analizę środowiska w jakim działa klient. Przekopaliśmy się przez wszystkie dostępne, międzynarodowe czasopisma medyczne dla lekarzy specjalistów i naukowców – zwłaszcza z biochemii. I co się okazało?
Ano, to że, środowisko medyczne i naukowe ma swoje “specyficzną” wizję dotyczącą kreacji oraz UX. Napisać, że nie było łatwo, to jak nic nie napisać. Ale nie takie rzeczy robiliśmy w Grey Tree 😉

Work in Progress

Na podstawie opracowania modelu Kapferera (Kapferer Model Brand Identity Prism) określiliśmy osobowość marki. Następnie stworzyliśmy key visual i pozostałe elementy identyfikacji firmy.
Jaki był efekt?
Najlepszy z możliwych czyli akceptacja klienta. Droga do zaprojektowania wydawanych przez ISI, Inc. czasopism naukowych stała otworem. Podobnie jak w przypadku identyfikacji firmy również czasopisma zostały poddane badaniu pod kątem kreacji oraz UX.

Rezultaty

    Dzięki naszej pracy:

  • powstał nowy, spójny wizerunek firmy ISI, Inc. oraz dokument badania osobowości i archetypów marki.
  • powstał nowy, zgodny z oczekiwaniami grup docelowych key visual oraz coroporate identity.
  • przeszliśmy na stałą obsługę klienta
EN