...


Pharma marketing

Pharma marketing to nasza specjalność. e-marketing, reklama OTC, reklama w serwisach specjalistycznych, komunikacja leków Rx, kreacja, WOMM, SEO i SEM.

Pharma marketing – nasza geneza

Pharma marketing uchodzi za najtrudniejszą z branż. Wymaga specjalistycznej wiedzy i specyficznego podejścia. Wynika to między innymi z ograniczeń prawnych nałożonych na branżę farmaceutyczną oraz z trudnych, wąskich i specyficznych grup docelowych. To właśnie na tym polu budowaliśmy swoją dzisiejszą pozycję.

Reklama OTC

Planując kampanie OTC trzeba brać pod uwagę wiele czynników, które są nieobecne podczas reklamowania produktów konsumpcyjnych. Kluczowe jest tu połączenie właściwej strategii oraz spójnej kreacji i komunikacji, dopasowanej do konkretnej grupy docelowej. Realizując tego rodzaje kampanie wykorzystujemy liczne narzędzia, w tym dedykowane serwisy internetowe, kampanie banerowe, artykuły sponsorowane, WOMM, SEO i SEM. Reklama OTC to wyjątkowe wyzwanie. Uwielbiamy takie!

Komunikacja leków RX

Świadomi ograniczeń prawnych opracowaliśmy efektywne metody docierania z komunikacją leków Rx do środowiska lekarskiego. Rozwiązania pharma marketingu oferowane przez Agencję grey tree oparte są na wiedzy płynącej z licznych kontaktów ze specjalistami. Wykorzystujemy wiele kanałów dotarcia, w tym webinaria i wykłady, reklamę w serwisach farmaceutycznych, e-marketing, edetailing, prezentacje multimedialne. Współpracujemy też z organizacjami pozarządowymi. Wszelkie prowadzone przez nas działania podlegają audytowi prawnemu.

Monitoring jako narzędzie pharma marketingu

W marketingu leków i środków medycznych korzystamy też z narzędzi monitorowania sieci. Internet to kopalnia wiedzy, a internauci często traktują Google i media społecznościowe jak lekarza pierwszego kontaktu. Razem możemy to wykorzystać do promocji twojego produktu lub usługi! Dzięki zdobytej wiedzy oraz profesjonalnym narzędziom, jesteśmy w stanie wychwycić wszelkie przejawy zainteresowania płynące od potencjalnych klientów, które zostaną zamieszczone w sieci. Odpowiednia reakcja na tego rodzaju sygnały nie tylko zwiększa sprzedaż, ale także buduje pozytywny wizerunek marki na lata. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jakie jeszcze metody pharma marketingu wykorzystujemy.