...

Wizerunek firmy to twoja przewaga

Wizerunek firmy decyduje dziś o przewadze konkurencyjnej na rynkach wielu branż. Przestaje się liczyć, ile konkurencyjnych firm istnieje na rynku. Ważne, ile z nich dostrzegają klienci. Dlatego zajmujemy się kreowaniem wizerunku marek, produktów i usług. Dzięki niemu możesz zyskać długotrwałą przewagę konkurencyjną.
Wizerunek firmy musi być spójny

Spójność to słowo klucz. To dzięki niej w chaosie produktów, reklam, różnorodnych bodźców i informacji niektóre marki postrzegamy jako wyraziste, a o pozostałych nie mamy żadnego zdania. Najlepsze produkty i usługi mają twarz, wydają się znajome, bliskie, prawie jak ludzie. Wiemy jak tworzyć takie marki.

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to podstawa. Niestety podstawa powszechnie zaniedbywana. To element, który może wyróżnić cię na tle konkurencji. Corporate identity sprawi, że będziesz postrzegany jako profesjonalista. Nie jesteś pewien, czy twoja identyfikacja wizualna spełnia najnowsze standardy? Zapytaj nas!

Kreowanie wizerunku to składanie obietnicy

Marka jest jak obietnica. Podpowiemy ci jak ją złożyć i spełnić tak, aby przywiązać klientów na lata. Wzbudź w klientach lojalność, która może być drogocennym kapitałem, szczególnie przydatnym podczas kryzysów. Jak zaskarbić sobie taką przychylność?

Emocje to budulec wizerunku firmy

Jak cię widzą, tak cię piszą (i tak często kupują!). Wizerunek firmy oddziałuje przede wszystkim poprzez zmysły. Dotyka naszych uczuć, pragnień, tęsknot. Oprócz racjonalnych argumentów nasze decyzje w dużej mierze kształtują emocje. Wiemy jak na nie oddziaływać z korzyścią dla ciebie.

Wizerunek firmy ma 360 stopni

Nie tylko wykreujemy, ale też wdrożymy wizerunek twojej firmy w życie. Tu ważna jest konsekwencja i kompleksowość działań. Wszystko musi do siebie pasować jak fragmenty tej samej układanki: strona internetowa, opakowanie, materiały POS, inne materiały promocyjne. O wizerunek naszych klientów dbamy z każdej strony. Zyskaj 360 stopni profesjonalizmu!

Wizerunek marki czyli to „coś”

Wizerunek pomaga z gąszcza homogenicznych produktów wyłowić ten, który oprócz zaspokojenia pierwotnej potrzeby oferuje też „coś” więcej. Naszym zadaniem, jako agencji, jest tworzenie „tego czegoś”, co cię wyróżni i zadecyduje o twoim sukcesie. Konsumenci i kontrahenci są dziś zmuszeni do podejmowania dziesiątek decyzji dziennie. Budując markę oferujemy im dodatkowe, często kluczowe kryterium wyboru. Sprawdź, co dokładnie możemy dla ciebie zrobić! Jesteśmy do twojej dyspozycji.