...
  • interaktywny konkurs
Powrót

konkurs Dermaveel

Na zlecenie firmy Heel Agencja przeprowadziła konkurs dla dzieci pod hasłem Znajdź Derka w swoim mieście. Celem konkursu była reklama jednej z marek klienta – Dermaveel wśród klientów aptek i środowisk związanych z AZS. Koncepcja konkursu skupiona była na brand hero – Derku i jego podróżach po świecie. Do współpracy przy konkursie udało się pozyskać ok. 200 aptek i przychodni rozmieszczonych na terenie całej Polski, gdzie umieszczonych zostało 5 różnych standów z podróżami Derka i informacją o konkursie oraz plakaty i ulotki przygotowane na potrzeby promocji konkursu.  W celu  publikacji nadesłanych na konkurs prac, na stronie produktowej marki Dermaveel stworzona została dedykowana galeria konkursowa.

Konkurs wspierany był reklamą zamieszczoną na stronie klienta oraz działaniami prowadzonymi na portalach i forach poruszających tematykę AZS.

Sponsorem nagród w konkursie zostało wydawnictwo Egmont Publishing. W działania zaangażowała sie także fundacja Dr Clown, której wolontariusze przeprowadzili edycję konkursu na szpitalnych oddziałach dermatologii dziecięcej.

Szczegóły projektu

  • Klient: Heel Polska
  • Udostępnij