...
  • przygotowanie kampanii reklamowej
Powrót

kampania reklamowa

Zespół Agencji, na zlecenie spółki GAL Sp.j. z Poznania przeprowadził internetową kampanię reklamową flagowego produktu marki – Tranu norweskiego (Tran GAL). Komunikacja celowana do konsumentów, oparta była o szereg kanałów dotarcia m.in. Facebook, YouTube, Google Plus, sieci reklamy kontekstowej i największe polskie portale internetowe.

Zakończona kampania promocyjna dla tranu norweskiego GAL to, podsumowując, przede wszystkim dotarcie z komunikatami reklamowymi do ponad 1 000 000 unikalnych odbiorców z precyzyjnie dobranej grupy docelowej. Szczegóły, w tym informacje na temat konwersji kampanii, czyli przełożenia na sprzedaż produktów, objęte są tajemnicą handlową Klienta. Spółka GAL potwierdza jednak spełnienie założeń kampanii i osiągnięcie z nawiązką stawianych przed agencją celów.

Szczegóły projektu

  • Klient: GAL Sp.j.
  • Udostępnij