...
Kodeks Etyki Adwokata podręcznikiem marketingu usług prawniczych
Kluczem do marketingu usług prawniczych są zapisy w Kodeksie Etyki Adwokata a dokładnie w przepisach dotyczących zakazu reklamy. W niniejszym wpisie postaramy się pokazać m.in. jakie możliwości i wskazówki daje nam dzisiejszy Kodeks Etyki Adwokata. Wskazówki które możemy przełożyć na sukces marketin...
Kameleon Derek czyli jak powstaje brand hero
W mijającym roku sporo działo się u nas w Agencji grey tree. Szereg różnych projektów w social mediach, nowe kreacje reklamowe i ta najważniejsza praca jaką było stworzenie brand hero Derek do aplikacji Dermaveel. Udało się mi namówić Agatę – kreatywną grey tree by podzieliła się swoimi przemyślenia...
Z aptekarską precyzją czyli o personalizacji produktów
Personalizacja produktów to trend, który coraz śmielej wkrada się do współczesnego marketingu, a wielu ekspertów jest zdania, że następne lata będą upływać właśnie pod znakiem kierowania działań marketingowych w wąskie grupy odbiorców. Również rynek farmaceutyczny, pomimo swojego odmiennego charakte...
BIG DATA w strategii marketingu produktów
Niespodziewanie otrzymaliśmy zaproszenie do wygłoszenia wykładu na temat BIG DATA w strategii marketingu produktów. Jak tylko zobaczyliśmy w grey tree temat to radość nasza była ogromna. Wreszcie i nareszcie ktoś w Polsce zaczyna widzieć potencjał dużych zbiorów danych, potencjał który od lat jest w...
Po co agencji brief kreatywny
Oczekiwania klientów Agencji grey tree można opisać w skrócie i hasłami - skutecznie, do grupy docelowej, wzrost sprzedaży, albo zmiana postrzegania produktu – tak, ale nie tylko tak, można inaczej i w tym miejscu pojawia się bohater artykułu, czyli brief kreatywny. Jego zadaniem jest zebranie uż...