...
Konsument numerem 1 w kampanii reklamowej
Strategie marketingowe znacznie zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat. Od suchych komunikatów i masowego bombardowania konsumentów przeszliśmy do nie tylko ciekawszych ale i bardziej efektywnych form reklamowych. W ostatnim czasie mamy w naszych mediach prawdziwą lawinę reklam z gwiazdami. Już...
Wykorzystanie influencerów w kampaniach firm farmaceutycznych
Internet stał się dla nas niezwykle ważnym źródłem informacji na temat naszego zdrowia. Nie powinien więc dziwić fakt, iż firmy farmaceutyczne widzą w sieci szansę na dotarcie do możliwie największej grupy konsumentów. Coraz częściej możemy się też spotkać z wykorzystaniem influencerów w kampaniach ...
Kodeks Etyki Adwokata podręcznikiem marketingu usług prawniczych
Kluczem do marketingu usług prawniczych są zapisy w Kodeksie Etyki Adwokata a dokładnie w przepisach dotyczących zakazu reklamy. W niniejszym wpisie postaramy się pokazać m.in. jakie możliwości i wskazówki daje nam dzisiejszy Kodeks Etyki Adwokata. Wskazówki które możemy przełożyć na sukces marketin...
Kameleon Derek czyli jak powstaje brand hero
W mijającym roku sporo działo się u nas w Agencji grey tree. Szereg różnych projektów w social mediach, nowe kreacje reklamowe i ta najważniejsza praca jaką było stworzenie brand hero Derek do aplikacji Dermaveel. Udało się mi namówić Agatę – kreatywną grey tree by podzieliła się swoimi przemyślenia...
Z aptekarską precyzją czyli o personalizacji produktów
Personalizacja produktów to trend, który coraz śmielej wkrada się do współczesnego marketingu, a wielu ekspertów jest zdania, że następne lata będą upływać właśnie pod znakiem kierowania działań marketingowych w wąskie grupy odbiorców. Również rynek farmaceutyczny, pomimo swojego odmiennego charakte...